Naam:
Foto’s:
593
Video’s:

Over ons

Wij houden van wind, de zee, sneeuw en de bergen. Pappa Thierry (FRA) doet alles zittend, maar dat weerhoudt hem er niet van om bij elk briesje met zijn kite het water op te gaan. Mamma Diana (NED) schrijft over de zeilsport en pakt ook graag haar windsurfspullen. Onze tweeling Dylan en Naomi zijn twee vrolijke en actieve kleuters. Dylan is gek op voetbal en Naomi is een fanatieke kunstschaatser. In de winter zoeken we het hogerop. Dan brengen we in Montgenèvre heel wat uurtjes samen op de ski's door. Vaak ook met grote (half)broer Sacha en de grote (half)zussen Layla en Nadïa.

Over onze reis

De winter is in aantocht, dus we verruilen het strand voor de Franse Alpen. Aangezien Dylan en Naomi nog wel wat extra oefening in de Franse taal kunnen gebruiken, blijven we dit keer het hele skiseizoen. Ze gaan naar de kleuterschool in het dorp en uiteraard naar de lokale skiclub. Voor Naomi hebben we zelfs een schaatsclub in Briancon gevonden. Ook de zwemlessen voor diploma B worden geregeld, want alles gaat gewoon door. Na 4 maanden nemen we hopelijk 2 vloeiend Frans sprekende kinderen mee terug naar de Nederlandse lente.

Au revoir!

Bezochte landen